Tickets kopen voor Scout-In25? Bezoek dan snel onze Ticketshop!

Benoemingsproces

Fijn dat je je wilt inzetten voor Scout-In25! Omdat SOL 3.0 nog niet gereed is, heeft Scout-In25 een ander benoemingsproces dan je misschien gewend bent bij andere Scoutingevenementen. We leggen je graag uit hoe het benoemingsproces bij Scout-In25 verloopt.

Stap 1: Solliciteren
Het begint allemaal met een sollicitatie. Je reageert op de vacature die jou interessant lijkt op de vacaturepagina van Scout-In25. Reageer door op de knop “Reageren als lid van Scouting” of “Reageren als niet-lid van Scouting” te drukken. Wanneer je reageert als lid van Scouting, dan word je naar SOL 1.0 gestuurd. Wanneer je reageert als niet-lid, dan word je naar een formulier gestuurd.

Wil je graag een workshop geven of met een kraam op de expo staan? Dan kan je reageren via het formulier dat op de pagina activiteit organiseren staat. Team Programma neemt dan contact met je op. Wanneer je contact hebt gehad reageer je op de vacature van Activiteitenhouder. Als je met een team komt kan je ook alle lidnummers van jouw teamleden mailen naar hrm@scout-in.scouting.nl. Geef hierbij aan voor welke activiteit je komt.

Stap 2: Verwerking in het HRM-systeem
Nadat je hebt gereageerd op een vacature of de lidnummers door hebt gezet, word je toegevoegd aan het HRM systeem. Dit wordt gedaan door de HRM’er van Scout-In25 die verantwoordelijk is voor het team. Je merkt hiet als medewerker niets van. 

Stap 3: Start benoeming
Nadat je in het HRM systeem bent opgenomen wordt de benoeming gestart. Je ontvangt een benoemingsmail van de verantwoordelijke HRM’er. In deze mail staat praktische informatie, lees deze dan ook goed door. Binnen 2 weken nadat je de benoemingsmail hebt ontvangen word je toegevoegd aan de SOL 1.0 organisatie ‘Scout-In25’. Het kan dus even duren voordat jouw benoeming voor jou zichtbaar is in SOL.

Stap 4: Medewerkersticket
Wanneer je bent toegevoegd aan de organisatie Scout-In25 heb je toegang tot de medewerkerswebshop. Hier haal je de tickets die je als medewerker van Scout-In25 nodig hebt voor toegang tot het evenement. Voor workshop-/expohouders is dit een dagticket. Voor alle andere medewerkers tijdens Scout-In25 is dit een weekendticket. Wanneer je tijdens de op-/afbouw komt helpen dien je hier een los op-/afbouw ticket voor te hebben. Verder is het mogelijk om tegen een lager tarief een parkeerticket te halen wanneer je met de auto komt. Ook kan je tot en met 15 augustus 2025 een medewerkers t-shirt kopen.

Stap 5: Medewerkersprofiel
Wanneer je je ticket hebt gehaald vragen we je om je medewerkersprofiel compleet te maken. Geef in het profiel nogmaals je contactgegevens op, wanneer je aankomt en vertrekt en of je voedselallergieën of diëten hebt. Wanneer een vraag groen gemarkeerd is kan je deze zelf invullen, roze gemarkeerde vragen worden aangevuld door team HRM. Je vindt je medewerkersprofiel op de medewerkersshop onder de knop ‘Mijn Account’. 

Kan je toch niet naar Scout-In25?
Mocht je toch niet naar Scout-In25 kunnen en heb je je al wel aangemeld? Neem contact op met jouw teamhoofd en de verantwoordelijke HRM’er en meld je daar af. De HRM’er haalt jouw gegevens dan uit het HRM systeem. Wanneer je al een ticket hebt gekocht, neem dan ook contact op met de helpdesk. Zij annuleren dan jouw ticket en boeken het bedrag terug.

HRM’er per team
Communicatie: Sander Simons
Financiën: Sander Simons
Programma: Sander Simons
Productie: Luc Scholten & Pauline Eilander
Voeding & Horeca: Luc Scholten & Enrico de Jonge
Algemeen Medewerker: Sander Simons & Luc Scholten
Sociale Veiligheid: Sander Simons & Luc Scholten

Sollicitatieformulier