Tickets & inschrijven voor Scout-In19

Inschrijven

Inschrijven voor Scout-In19 is nu mogelijk! Hieronder vind je een uitgebreide uitleg over hoe je kan inschrijven. Heb je toch nog een vraag? Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

tent opzettenE-tickets

Iedere deelnemer aan Scout-In19 krijgt een E-ticket. Je hebt dus géén ticket voor je hele groep, maar een ticket per persoon! Iedere deelnemer dient dit ticketuitgeprint of op zijn mobiel mee te nemen naar Scout-In19. Na het scannen van je ticket ontvang je een polsbandje. Dit polsbandje geeft aan of je een weekend- of dagdeelnemer bent én op welk subkamp je overnacht. Door te werken met E-tickets is het niet meer noodzakelijk dat je met de hele groep tegelijkertijd aankomt op het terrein. Het E-ticket is het enige geldige toegangsbewijs voor Scout-In19. Je krijgt dit E-ticket al direct na inschrijving dus bewaar deze goed!

Deelnemersvoorwaarden en huisregels


In het inschrijfformulier wordt verwezen naar de deelnemersvoorwaarden. Lees deze door, want hierin staat o.a. vermeld wat het kost om te annuleren, en hoe je je kunt verzekeren enzovoorts. Laat deze voorwaarden ook zien aan jouw groepsleden.
 Door in te schrijven voor Scout-In19 gaan alle deelnemers akkoord met deze voorwaarden en de huisregels.
Klik hier om de huisregels te lezen.
Klik hier om de deelnemersvoorwaarden te lezen.

 

Tickets & Inschrijven voor Scout-In19

Tot 18 september 2019 kun je je via de website inschrijven voor de Scout-In. Een ticket voor Scout-In19 kost € 80,-, maar boek je je Scout-In19 avontuur vóór 1 augustus, betaal je maar € 75,-.

In ruil daarvoor wacht je een te gek evenement met o.a. vette wateractiviteiten, een groots kampvuur met een romantisch muziekje, een persoonlijk en uitdagend workshopprogramma, de bekende infomarkt, volop inspiratie voor nieuwe programma's en tot in de late uurtjes een gezellig feestje.

Wil je alleen op zaterdag langskomen? Dat kan ook. Dagdeelnemers betalen € 42,50 en een borg van € 45,-. Deze borg krijg je terug als je voor 22:00 uur het terrein weer hebt verlaten. Let bij het verlaten van het terrein erop dat je een bewijs meekrijgt dat je bent vertrokken. Ook hier geldt: bestel je je ticket vóór 1 augustus, dan betaal je € 5,00 minder en dus maar € 37,50.

Je kunt je inschrijven als individu of als contactpersoon van een groep. Indiviuele inschrijvingen kunnen later ook gewoon als groep bij elkaar komen te staan. Een gedetailleerde uitleg van het inschrijven voor Scout-In19 vind je hieronder.

 

Schrijf je nu direct in

 

 

Toelichting deelnemersprijzen
Scout-In19 is een groot evenement en het organiseren van zo’n evenement brengt veel kosten met zich mee. We organiseren een gaaf programma vol workshops, activiteiten, uitdagingen en ’s avonds een entertainmentprogramma met bekende namen en nieuwe verrassingen. Naast het programma zorgen we voor alle voorzieningen op het terrein, zodat je onbezorgd kunt genieten van Scout-In. Denk aan toiletten, heerlijke horecavoorzieningen, de tenten en podia. Natuurlijk is er een programmaboekje en een speciale Scout-In-app. De deelnemersprijs van 2019 is iets gestegen ten opzichte van de vorige editie. Ook de organisatie van Scout-In heeft te maken met hogere kosten voor het realiseren van de programma’s en faciliteiten. Dit jaar bieden we niet alleen op zaterdag en zondag de coolste workshops, op vrijdag staat er ook al een coole selectie voor jullie klaar. Inschrijven voor de workshops kan binnenkort via de website. 

Stap voor stap inschrijven

Voor de inschrijving van Scout-In19 kun je er voor kiezen om je individueel of als groep in te schrijven. Kies je ervoor om je als groep in te schrijven dan ben jij de groepscontactpersoon. Deze persoon schrijft de groep in via Scouts Online. Het is alleen mogelijk om in te schrijven via internet. De groepscontactpersoon draagt ook zorg voor de betaling van het deelnemersgeld van alle deelnemers van zijn groep. Bij inschrijving kan je direct met iDeal betalen. Wil je dit niet direct, dan kan je de betaling in het scherm van de bank annuleren. Je krijgt dan een e-mail met een betaallink die je later kan betalen of naar je penningmeester kan sturen. Let op dat deze betaling wel binnen een week wordt uitgevoerd! Anders moeten we de inschrijving annuleren. De contactpersoon schrijft eerst de groep in met het aantal deelnemers. Daarna moet de contactpersoon de deelnemers individueel inschrijven. Tot het einde van de inschrijving (18 september 2019) kan de contactpersoon nog persoonswijzigingen in het inschrijfsysteem muteren. Let op: naar beneden bijstellen kan maar tot 18 augustus 2019. De contactpersoon verklaart dat hij/zij bevoegd is namens de deelnemers op te treden. Gaat de contactpersoon ook mee dan moet deze ook toegevoegd worden aan de individuele inschrijvingen. 

Je kunt je dit jaar ook weer individueel inschrijven. De contactpersoon hoeft dan niet bij iedereen geld te verzamelen en voor te schieten, maar je mede-scouts schrijven zichzelf in. Wij zullen personen die uit dezelfde groep komen bij elkaar plaatsten op hetzelfde subkamp. Wil je bij een andere groep slapen, neem dan even contact op met de helpdesk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Stap 1: Scouts Online login en e-mail

Zorg dat je kunt inloggen op Scout Online en dat je een werkend e-mail adres hebt in je profiel. Het is verder belangrijk dat alle deelnemers die jij gaat inschrijven ook een geldig e-mailadres in Scouts Online hebben. Naar deze persoonlijke e-mailadressen van de deelnemers worden namelijk ook de E-tickets verstuurd.

Voor je verder gaat is het makkelijk om eerst even in te loggen in Scout Online. Als je al een gebruikersnaam en wachtwoord (account) hebt, kun je dit invullen.
Heb je geen account, dan moet je dit eerst aanmaken. Volg de instructies op, log in en kom dan weer terug naar deze pagina om verder te gaan met de inschrijving. Zijn er problemen met het aanmaken van een account, dan komt dat omdat jouw gegevens waarschijnlijk niet goed geregistreerd staan bij Scouting Nederland. Vraag de secretaris of gegevensbeheerder van jouw groep dan om na te kijken of je geboortedatum, naam, geslacht en adres goed zijn ingevuld.

Stap 2: Inschrijven

Nadat je bent ingelogd klik je op deze pagina op een van de inschrijf buttons en kom je op de pagina "Inschrijving voor deelname aan Scout-In19" van Scouts Online. Je moet nu als je contactpersoon bent eerst een algemene inschrijving voor jouw groep maken. Later kun je jouw groepsgenoten aan deze inschrijving toevoegen.

Stap 3: Formulier invullen

Op de pagina in Scouts Online waar je nu bent staan gegevens die je eerst moet invullen. Alle vragen met een sterretje* zijn verplicht. Sommige vragen zijn open en bij andere vragen kun je een antwoord kiezen in een menu of moet je het antwoord aanvinken. Je kunt deze vragen na je inschrijving later nog aanpassen (tot 18 september 2019). In het formulier zijn al verschillende gegevens ingevuld die al bekend zijn in de database. 
Kloppen jouw gegevens, zoals je adres of e-mailadres niet, dan kun je deze op sol.scouting.nl wijzigen. Ga nadat je bent ingelogd, dan in het Mijn Scouting menu naar "Mijn basisgegevens". Hier kun je je eigen persoonsgegevens bekijken en wijzigen. De nieuwe gegevens worden automatisch verwerkt in de inschrijfgegevens van Scout-In19.
Tot 18 augustus 2019 kunnen de deelnemersaantallen nog gewijzigd worden door de contactpersoon. Na deze datum moet een extra inschrijving gemaakt worden voor de extra personen. De contactpersoon moet alert zijn op het annuleren door individuen van de groep. Hij/zij moet zorgen voor het vervangen van de deelnemer die geannuleerd heeft of het deelnemersaantal aanpassen. Dat kan kosteloos tot 18 augustus 2019. Daarna is het aantal opgegeven deelnemers definitief.

Groepsrekening
De groepsrekening is dit jaar niet meer beschikbaar op het formulier. Wil je wel via de groepsrekening betalen? Ga dan naar de iDeal betaling en klik binnen de omgeving van je bank op annuleren. Je ontvangt dan een betaalverzoek via de e-mail. Deze kan je doorsturen naar je penningmeester. Let wel op dat de betaling binnen een week gedaan moet zijn, anders moeten we de inschrijving annuleren.

Deelnemersvoorwaarden en huisregels
In het inschrijfformulier wordt verwezen naar de deelnemersvoorwaarden. Lees deze door, want hierin staat o.a. vermeld wat het kost om te annuleren, en hoe je je kunt verzekeren enzovoorts. Laat deze voorwaarden ook zien aan jouw groepsleden. Door in te schrijven voor Scout-In19 gaan alle deelnemers akkoord met deze voorwaarden en de huisregels. 
Klik hier om de huisregels te lezen.
Klik hier om de deelnemersvoorwaarden te lezen.

Stap 4: Verzenden

Als alles ingevuld is klik je op "verzenden". Als je iets bent vergeten in te vullen kom je terug in het formulier en zie je de melding van de fout bovenaan de pagina (in het rood). Nadat je bent ingeschreven kom je in een scherm waarop precies staat waarvoor jij je hebt aangemeld. Je kunt ook altijd terug naar jouw inschrijving. Als je inschrijving goed gelopen is, krijg je een bevestiging van de inschrijving via e-mail opgestuurd. Je kunt nu ook meteen naar jouw inschrijving om de groepsleden verder in te schrijven.

Stap 5: Groepsleden inschrijven

Je moet nu nog de deelnemers van jouw groep selecteren. DOE DIT ZO SNEL MOGELIJK I.V.M DE VOORBEREIDINGEN. Dit moet voor de uiterste datum van inschrijving (18 september 2019). Ga om jouw groepsleden in te schrijven naar Scouts Online en log daar eventueel weer in. Ga nu in het "Mijn Scouting" menu naar "Mijn inschrijvingen". Klik daarop en zoek het formulier van de inschrijving voor Scout-In19 op. Klik dit formulier aan en je ziet hier de gegevens van jouw groepsinschrijving voor Scout-In19. In het tabblad "Individuele inschrijvingen" kun je nu jouw groepsleden aanmelden. Klik daar op "Nieuwe deelnemer inschrijven" en je krijgt een lijst van leden uit jouw Scoutinggroep. Vink de personen aan die je wilt aanmelden. Je hoeft nu alleen nog maar op volgende te klikken om het lid aan te melden. Je krijgt nu per lid een bevestigingspagina te zien. Controleer of dit het juiste lid is en of het e-mailadres ook juist is. Op deze pagina staat ook een mogelijkheid om een telefoonnummer in te vullen. Dit mag alleen door de deelnemer zelf gebeuren (dus niet door de contactpersoon!) Na inschrijving krijgen de deelnemers aan e-mail met meer informatie hierover. Door op volgende te klikken ga je naar de volgende deelnemer totdat je alle geselecteerde leden hebt gehad. Aan het einde krijg je nogmaals een overzicht van de ingeschreven deelnemers en klik je op voltooien om de inschrijving compleet te maken. De deelnemer die je hebt aangemeld ontvangt nu ook persoonlijk een bevestigings-mailtje dat hij is ingeschreven. Heb je problemen met inschrijven, neem dan contact op met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Schrijf je nu direct in