Medewerkers

Zonder enthousiaste medewerkers geen Scout-In17 en daarom zijn we blij dat ook jij helpt Scout-In17 tot een succes te maken! Op deze pagina's vind je alle informatie over het medewerker zijn of worden bij Scout-In17, kun je je inschrijven en je vindt de laatste vacatures

Hieronder stellen alle diensten die voor Scout-In17 actief zijn zich kort voor. Lijkt het jou leuk om hieraan mee te werken? Hou dan de vacaturepagina in de gaten!

 

Projectleiding
Als projectleiding ben je eindverantwoordelijk voor het gehele evenement. Je stelt samen met de penningmeester de begroting op, maakt een plan van aanpak en zet daarmee de kaders van het evenement uit. Tijdens de voorbereidingen ben je verantwoordelijk van het aansturen van het organisatieteam met wie samen het evenement wordt opgezet in de breedste zin van het woord. Het overzicht en de helikopter view zijn belangrijke eigenschappen voor een projectleider die ervoor zorgen dat het totaalplaatje binnen de kaders blijft en er niets over het hoofd wordt gezien. Je bent het aanspreekpunt voor het projectenbureau en het bestuur van Scouting Nederland. En als alles goed gaat heb je het meest rustige baantje tijdens de Scout-In zelf, afgezien van het ontbijtje op bed wat we gaan bezorgen natuurlijk!

 

Voeding en Horeca
De dienst Voeding en Horeca verzorgt graag jouw "natje" en je "droogje". Of je nu medewerker, dagbezoeker en/of deelnemer bent, jij bent ons middelpunt als het gaat om smakelijke, uitdagende, redelijk geprijsde consumpties en/of maaltijden. Daag onze voorraden uit!

Als Scout-In17 begint staan bijna 200 van jouw collegaleiding in één van de feesttenten of is men bezig met de voorbereidingen voor het deelnemersontbijt. Met zoveel smakelijke momenten zijn wij één van die diensten die bijna 24 uur operationeel is. 

Gaat de horecaploeg naar bed, staan de keiharde werkers in de keuken al weer enige tijd broodjes af te bakken. Is de ene keukenploeg klaar, staan ergens anders op het terrein horeca collega’s een workshop IVA te geven. 

Kortom: veelzijdig, smakelijk en zeker bewust van de verantwoordelijkheden die onze dienst heeft, geven wij jouw Scout-In17 de smakelijkste intenties mee.

Wil jij Voeding en Horeca eens van een heel andere kant beleven? Zet je dan in als medewerkers Voeding en Horeca. Het samen met 200 collega's ruim 6.000 gasten naar hun zin maken is onwijs gaaf en mag je zeker uitdagend noemen!

 

Productie
Productie is verantwoordelijk voor de facilitaire kant van het evenement Scout-In. Het productieteam bestaat uit 7 onderdelen: veiligheid, site, logistiek, techniek, HRM, subkampen en feesttenten. Het team staat onder leiding van 2 productiehoofden, die ondersteund worden door een budgetbewaker en het projectbureau.

De Scout-In wordt bezocht door 6.000 scouts die allemaal moeten eten, drinken, slapen en gebruik maken van de toiletvoorzieningen. Deze voorzieningen komen er niet vanzelf…

Logistiek zorgt voor alle logistieke bewegingen op en rond het terrein. Site zorgt dat het terrein op en top in orde is en de tenten worden gebouwd. Techniek is bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de elektra over het hele terrein en de aanleg van de sanitaire voorzieningen. Het team veiligheid zorgt, zoals de naam al aangeeft, voor de veiligheid van begin tot het einde van het evenement.

Naast voorzieningen zijn de mensen die voor team subkampen en feesttenten aanwezig zullen zijn belangrijk voor de sfeer op het slaapterrein en ’s avonds het feest in de tent.

Al met al is Scout-In17 een evenement dat mede mogelijk gemaakt wordt door vele enthousiaste vrijwilligers die er samen met de deelnemers ook dit jaar weer een top feest van willen maken. Wil jij je laten uitdagen? Schrijf je dan nu in als medewerker!

 

Financiën
De dienst Financiën is verantwoordelijk voor elke euro die bij de Scout-In wordt uitgegeven én wordt ontvangen. Dat betekent dat wij, samen met alle andere diensten, de uitgaven sterk in de gaten houden. Er kan immers niet meer uitgegeven worden dan we vooraf met elkaar hebben afgesproken.

Daarnaast regelen we ook de inkomsten van Scout-In17. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het innen van de deelnemersbijdragen en de inkomsten van Voeding en Horeca tijdens het weekend (inclusief de bekende verkoop van de Scout-In munten).

Doel van Financiën is om uiteindelijk de Scout-In af te sluiten óf kostenneutraal, óf met een klein positief resultaat.

 

Entertainment
Als je denkt aan de Scout-In denk je, naast alle supergave programma onderdelen die er te doen zijn, natuurlijk aan een geweldig feest! Om te zorgen dat jij en zo’n 6000 andere scouts, zich buiten het reguliere programma om ook kunnen vermaken, zorgt team Entertainment voor de nodige ingrediënten.  

Met twee teamhoofden, vier tentcoördinatoren en een heel team speciaal voor de opening en sluiting, gaan wij zorgen voor een knallend avondprogramma en een spetterende opening en sluiting! Wat wij daar zoal voor doen? Natuurlijk bands en dj’s boeken, acts regelen, vergaderen en afstemmen binnen onze eigen dienst en met de vele andere diensten die de Scout-in rijk is. Daarnaast zal er ook dit jaar weer mogelijkheid zijn om ’s avonds bij een kampvuurtje te zitten. Ook deze geweldige activiteit, die wij als scouts niet meer weg kunnen denken, brengt nog het nodige werk met zich mee.

 

Communicatie
Website, Facebook, Twitter, nieuwsbrieven, acties bedenken en uitzetten: zomaar wat grepen uit de taken van dienst Communicatie die direct zichtbaar zijn voor de deelnemers. Maar achter de schermen gebeurt er nog veel meer! Binnen dienst Communicatie zijn verschillende subteams hard aan het werk om Scout-In17 tot een succes te maken.

Het creëren van een unieke beleving en het neerzetten van de ultieme festivalsfeer zijn de belangrijkste taken van team Beleving. Beleving zorgt tot in detail voor de beleving van Scout-In17, via decoraties en andere elementen zoals kleding, polsbandjes, (programma)borden, prijslijsten, aanwijzers en ga zo maar door. Hiernaast is team Beleving verantwoordelijk voor een grote eyecatcher op het terrein, de aankleding en het ontwerp van een toegangspoort.

Hiernaast valt binnen dienst Communicatie ook de Helpdesk, waar deelnemers terecht kunnen met vragen over alles wat met Scout-In17 te maken heeft. Ook komen alle inschrijvingen bij de Helpdesk binnen.

Tot slot verzorgt de dienst Communicatie tijdens Scout-In17 Scout-In Live, waarin de gehele Scout-In van het begin tot eind vastgelegd wordt. Zo kunnen we later altijd nog een keer genieten van het meest gezellige weekend van het jaar!

 

Programma
Jawel, op Scoutinglandgoed Zeewolde wordt de Scout-In dit jaar nog grootster, gekker en uitdagender dan voorgaande edities! Als medewerker programma kun jij ervoor zorgen dat onze festivalgangers straks een spectaculair en overgetelijk weekend hebben! Met grote uitdagende activiteiten stel jij zometeen het fysieke en mentale kunnen van onze deelnemers extreem op de proef. Intellectuele uitdaging verzorg je met de meest uiteenlopende workshops. Op de Infomarkt weet jij jong en oud te interactief inspireren met nieuwe spelideeen of vette Landelijke Activiteiten. En al die brakke feestgangers kunnen dankzij jou met hun enorme kater het festival doorkomen bij een speciaal programma-onderdeelwaar jij de ultieme festivalsfeer neerzet op een terrein vol onverwachte plekjes met grappige activiteiten of een koffietje en krantje in de huiskamer lounge.

Vacatures

Er zijn op dit moment geen vacatures gevonden.