Achter elk groot evenement staat een team dat het mogelijk maakt. Dit zijn de mensen die maandenlang plannen, regelen, overleggen en bijsturen om ervoor te zorgen dat alles straks tot in de puntjes klopt. Ons organisatieteam bestaat uit vijftien gedreven vrijwilligers met ieder hun eigen expertise. In verschillende teams werken zij aan onder andere projectleiding, communicatie, programma, financiën, HRM, productie en voeding & horeca. Samen vormen zij het kloppende hart van dit evenement. Ze zetten hun kennis, creativiteit en vrije tijd in om duizenden deelnemers een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Maak hieronder kennis met de gezichten achter de schermen.
Marieke Helmer
Projectleider
Erwin Oberndorff
Projectleider
Kevin van Baal
Projectondersteuner
Sander Simons
Hoofd HRM
Franck van Velzen
Hoofd Communicatie
Hylke Kingma
Hoofd Communicatie
Ivo Salemink
Hoofd Programma
Niels Dimmers
Hoofd Programma
Gijs Steverink
Hoofd Financiën
Bart Swinkels
Hoofd Financiën
Luc Scholten
Hoofd HRM
Dennis Voorn
Hoofd Productie
Martijn de Man
Hoofd Productie
Sandra Verhagen-Roefs
Hoofd Voeding & Horeca
Colin Dekker
Hoofd Voeding & Horeca