Op deze pagina delen we heel veel praktische informatie voor Scout-In25. Heb je na het lezen van deze informatie nog een vraag? Kijk dan of je vraag in de FAQ beantwoord is.
Toegang en registratie
Scout-In25 vindt plaats op het Scoutinglandgoed in Zeewolde. Stel je navigatie in op Nulderpad 5 in Zeewolde. Tijdens je aankomst staan er vrijwilligers om je de juiste kant op te helpen.
Het terrein is vrijdag vanaf 15.00 uur open. Scout-In25 wordt vrijdagavond om 20.00 uur geopend. De sluiting is op zondagmiddag om 15.00 uur, om 17:00 moet het terrein leeg zijn.
De aanmeldtent & helpdesk is elke dag geopend van 08:00 tot 23:00.
Bij aankomst op het terrein meld je jezelf met je ticket bij de aanmeldtent, daar krijg je een polsbandje waarna je het terrein op kunt. Bij de aanmeldtent moet je jouw eigen ticket laten zien, dit mag ook een digitale zijn (op je telefoon). De tickets zelf worden op een later moment, maar voor Scout-In, gemaild.
Bereikbaarheid & parkeren
Tijdens Scout-In is de brug bij Nijkerk (N301) afgesloten vanwege onderhoud. Omrijden kan het beste via Harderwijk (N302), Huizen (A27) of Almere (A6).
Parkeren vindt plaats op een aantal grasvelden op het Scoutinglandgoed. Om ervoor te zorgen dat we zoveel mogelijk auto’s kunnen parkeren, willen we je vragen om de aanwijzingen van onze vrijwilligers goed op te volgen.
Overnachting en kamperen
Alle deelnemers slapen tijdens Scout-In op één van de 13 deelnemersvelden. Waar je bent ingedeeld hoor je op het terrein tijdens het aanmelden.
Let op! Wil je graag met anderen uit jouw groep op het terrein staan? Dan moet iedereen uit jouw groep de Scoutingorganisatie selecteren in ‘Mijn Account’. Daarover lees je meer op deze pagina.
Er is op de deelnemersvelden geen elektriciteit beschikbaar, uitgezonderd medische gevallen. Heb je om medische redenen elektriciteit nodig? Neem dan contact met ons op.
Meehelpen als deelnemer
Wil jij als deelnemer een steentje bijdragen aan Scout-In25? Voor Scout-In25 zoeken we enthousiaste deelnemers die, in ruil voor een unieke Scout-In25 pin en een consumptie, zich 4 uurtjes willen inzetten voor het evenement. Een leuke manier om nieuwe contacten te maken en bij te dragen aan een succesvolle Scout-In. Kunnen we rekenen op jouw hulp? Meld je dan aan via het interesseformulier: https://forms.office.com/e/gBn9mGGFir
Sanitair & EHBO
Tijdens Scout-In zijn er op de deelnemersvelden douches en toiletten beschikbaar. Vrijwilligers van de EHBO lopen rond maar zijn ook te vinden bij het Avonturenhuis.
Eten en drinken
Bij een weekendticket zit het ontbijt op zaterdag en zondag inbegrepen. De lunch en het avondeten kun je zelf halen op het terrein, koken is ook toegestaan. Allergieën en diëten kun je aangeven in ‘Mijn Account’, dan kunnen we daar rekening mee houden.
Huisregels
In onze huisregels staat precies beschreven wat je wel en niet mag (meenemen). Lees ze door voordat je naar Scout-In komt!
Veiligheid
De verharde wegen op het Scoutinglandgoed zijn ook in gebruik als calamiteitenroute. Het is daarom niet toegestaan om karren, aanhangers, tenten etc. op de verharde wegen te plaatsen.
Mocht je tijdens Scout-In een onveilige situatie zien, meld deze dan bij de helpdesk.
Paklijst
Om te voorkomen dat je spullen vergeet, kun je hier een paklijst vinden. Houd bij het inpakken rekening met het weer tijdens het evenement.
Bekers
Koop je wat te drinken tijdens Scout-In? Dan geldt het volgende voor de beker:
1. Je moet je eerste beker kopen
2. Je kunt je beker daarna ruilen voor een schone beker
3. Je kunt je beker niet ruilen voor geld
Afval
Tijdens Scout-In scheiden we het afval. We willen je vragen om het afval weg te gooien in de daarvoor bestemde vuilnisbakken op het terrein. Je kunt op zondag pas vertrekken als je kampeerplek is opgeruimd.
Communicatie
Tijdens het evenement maken we gebruik van de Scout-In25 App, waarin je alle programmaonderdelen, een plattegrond en mooie foto’s kunt vinden. Meer over de app delen we binnenkort.